woensdag 14 september 2011

Begin opzet Spread 1.6







Nog niet af! We komen er wel, langzaam maar zeker. Ik ga zo nog een uurtje of misschien twee verder. Wat er naast het tekstblok moet komen is nog een beetje de vraag. Ik wilde een bosje met een dier daar gaan tekenen, maar dat wordt met schilderen zo'n rommetje ben ik bang. De koe ben ik op zich wel tevreden over... maar kijk maar of het wat is. De zelfbedachte rugzak zal ik zo ook even neerzetten. De brancard was ik niet van plan te maken. beneden bij de vrouw(ik heb haar iets kleiner gemaakt, en haar gezicht is nog lang niet af) wil ik een geit doen, twee misschien... er komen achter de kar nog drie mensen, en dan nog de vrouw met het kindje op haar rug en de soldaat. Ik denk dat ik het kind naast de soldaat vooraan weglaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten