woensdag 28 september 2011

Super snelle opzet - Extra opdracht



Dit is een HEEL SNELLE OPZET!!!!! Dus nog lang niet af. Ik ben gewoon even bezit met kleuren (die overigens ook nog niet kloppen) op hun plek te zetten. Normaal werk ik heel anders, maar ik denk dat dit beter is. Het is gewoon een impressie van wat ik wil.


To do:

De kleuren zijn nog niet goed. Ik moet goed letten op John's werk > Warm licht en koele schaduwen. Nu is dat nog per ding verschillend. Verder liggen veel kleuren nog niet lekker omdat ik dat waarschijnlijk nog ga veranderen als ik echt verder ga inzoomen.


Schaduwen. Ik wil graag veel schaduwen gebruiken, maar dat moet ik een beetje afleren. Net als met aquarel; met minder kan je meer bereiken. Vaak zet ik schaduwen te donker aan waardoor het werk zwaar wordt, of je een soort avond sfeer krijgt.


Wolken. Daar wil ik zelf heel graag aan werken, dus dat wordt hard werken!


Meer vooronderzoek. Er is veel informatie, maar vaak heel verschillend. Bijvoorbeeld over de helm, qua materiaal etc.



Vandaag een korte stage dag; de terugkomdag was vandaag. Het was erg gezellig, en ik vond het leuk om iedereen weer te zien. En het was heel bizar om voor en in de school te lopen, en dan ineens te beseffen dat je al weer vierdejaars bent! Ik kan het me nog helemaal niet voorstellen dat ik ga afstuderen. Het is echt raar om de 'oudste' te zijn. Maar het was heel leuk :)

1 opmerking:

  1. Heel gek om je eigen werk zo terug te zien.
    Het ziet er al veelbelovend uit, ook al is het een heel snelle opzet.
    Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.
    Eén klein dingetje: let op de loop van de rivier; hij loopt achter de wachttoren door naar de volgende wachttoren op de achtergrond. Die trouwens te dichtbij staat. Hij zou eigenlijk kleiner en verderweg moeten staan. Dat kan je wel aanpassen, hè?! (twee kleine dingetjes, dus)

    Groetjes

    john

    BeantwoordenVerwijderen