maandag 26 september 2011

Begin Spread 1.4







Vandaag was het vooral puzzelen. Het overzicht ben ik vaak even kwijt, dat ik niet meer zie wat ik ookalweer moet doen. En heel veel wegpoesten. Vaak zette ik lijnen te dik aan, waardoor het toch overnieuw moest. Maar morgen ga ik met wit verder (YAAAY!) en de puntjes op de i zetten.


To do:


Mantel afmaken

Stukje aarde verder maken

Iets met de grond voor het achterste huis doen?

Het dak van het voorste huis. Daar ook meer diepte in?

De koe, de vrouw met het kindje op de rug en het meisje met de geit zitten me nog niet helemaal lekker...

LICHT


Er zijn nog wel meer dingen, maar die zie ik nu even niet. Vanavond ga ik er even met fleur naar kijken, even een frisse blik op dit alles.

1 opmerking:

  1. Ik vind het knap, Rachelle! Goed gedaan.
    En ben benieuwd naar de puntjes......op de i.

    Groetjes

    John

    BeantwoordenVerwijderen